تبلیغات محلی
اگر در حال نمایش خط تولید جدید یا میزبانی رویدادی برای افتتاحیه بزرگ خود هستید، بازاریابی چاپی می تواند به شما در جذب شرکت کننده کمک کند. برای افزایش حضور، می توانید دعوتنامه هایی را برای مشتریانی ارسال کنید که تصمیم به دریافت ارتباطات گرفته اند.
به طور طبیعی، بنر ها و آگهی های روزنامه نیز کار می کنند. برای ردیابی اثربخشی کمپین خود، می توانید یک نظرسنجی را پس از رویداد شروع کنید. از شرکت کنندگان بپرسید که چگونه از آن مطلع شده اند. (دهان به دهان ، پست مستقیم ، بیلبورد و غیره)
در این رویداد، می توانید چنین تبلیغاتی را انجام دهید. به عنوان مثال چاپ عکس روی لیوان ، فنجان و تیشرت.
همچنین می توانید یک صفحه نمایش تهیه کرده و رویداد خود را در رویدادهای مشابه در آن منطقه تبلیغ کنید. برای جلب توجه، می توانید از بنرهای کششی استفاده کنید. کانال های بازاریابی چاپی سنتی یکی از بهترین روش ها برای تبلیغ رویدادهای محلی است.
ایجاد پایگاه مشتری وفادار
اکثر مشاغل کوچک برای بقا به مشاغل تکراری وابسته هستند. این چیزی است که بازاریابی چاپی می تواند در آن به شما کمک کند. نکته اصلی استفاده از تاکتیک های مناسب است.
برای به دست آوردن مشتریان مکرر، ابتدا باید آنها را جذب کنید. برای تبدیل آنها، می توانید از کوپن های چاپ شده و کدهای تبلیغاتی استفاده کنید. مشتریان عاشق خدمات رایگان هستند.
مشارکت های فروش متقابل یک راه عالی برای انتشار کوپن ها است و به احتمال زیاد شما می توانید یک تجارت غیر رقابتی در منطقه خود پیدا کنید که از همکاری با شما بسیار خوشحال خواهد شد.
بروشورها ، تراکت ها و کاتالوگ ها یکی دیگر از راه های عالی برای توزیع کوپن ها است. هنگامی که مشتریان احتمالی را به مشتریان تبدیل می کنید، می توانید صدور کارت های وفاداری را شروع کنید. تا آنها را تشویق به ماندن در اطراف خود کنید. حدود 64 درصد از مشاغل کوچک که دارای برنامه وفاداری به مشتریان هستند گزارش می دهند که این برنامه مثر بوده است.
مشوق های مبتنی بر بازدیدها راهی عالی برای کسب درآمد مجدد است. به طوری که مردم همچنان برمی گردند، همه کوپن ها و تخفیف های خود را محدود به زمان کنید.
علاوه بر این، از آنجا که مشتریان به احتمال زیاد کارت های وفاداری خود را در کیف خود نگه می دارند، تبلیغات ملموسی برای شرکت شما خواهند بود.
نتیجه گیری
هنگامی که شما در حال راه اندازی یک کسب و کار کوچک هستید، برای جذب مشتری به تمام کمک هایی که می توانید داشته باشید نیاز دارید. بازاریابی چاپی به شما کمک می کند تا تعداد بیشتری از مخاطبان هدف خود را جذب کرده و پیوند عمیق تری با مشتریان منطقه خود ایجاد کنید.
ترکیب مناسب بازاریابی چاپی و بازاریابی دیجیتال، کسب و کار شما را به موفقیت می رساند.