میزان مشارکت بهتر با خوانندگان در تبلیغ کسب و کار
ما توجه بی وقفه خود را به محتوای حک شده در کاغذ با جوهر خالص می دهیم.
بیایید یک مثال برای شما بیاوریم.
شما
در اتاقک خود نشسته اید، ایمیل های روزانه خود را بررسی می کنید در حالی
که به متن دوست خود پاسخ می دهید و درخواست مشتری جدید را به طور همزمان می
خوانید. توجه در انجام کارهای مختلف آنقدر تقسیم می شود که هرگونه محتوای
دیجیتالی که ممکن است در مقابل شما نمایش داده شود را از دست بدهید.
متناوباً، با استفاده از رسانه های چاپی، می توانید تبلیغات جذاب و پر زرق و برق ایجاد کنید. این تبلیغات شما را جذب و جذب کند مشتریان را با سهولت هدف گیری کنید.
با این حال، در این دنیای دیجیتال، شما همچنین باید بر بازاریابی آنلاین تجارت خود تمرکز کنید!
اکنون که نیاز به ترکیب تبلیغات چاپی و دیجیتال
را مشخص کرده ایم، بیایید چند استراتژی را به اشتراک بگذاریم که به شما
کمک می کند فروش موفقیت آمیز مشتریان خود را افزایش داده و مطمئن شوید که
آنها به شما وفادار هستند.
برای مشاغل کوچک و بزرگ، تبلیغات آنلاین به یک ضرورت تبدیل شده است که نمی توان از آن اجتناب کرد، و وقتی نوبت به تبلیغ کسب و کار کوچک شما می رسد، مشکلات بی پایان است.
کارکنان کوچکتر و بودجه بازاریابی محدود در تبلیغ کسب و کار
چگونه می توانید با مشاغلی که با چنین مشکلاتی روبرو نیستند رقابت کنید؟
ما جواب را با خود داریم. برای استفاده از تبلیغات آنلاین که منجر به فروش، فروش و بازگشت سرمایه می شود، باید استراتژی های صحیح و موثر داشته باشید.
در این مقاله، ما در مورد نکات و استراتژی های مورد نیاز برای بازاریابی آنلاین کسب و کار خود بحث می کنیم.
به عنوان یک صاحب مشاغل، باید از خود بپرسید:
- مورد مشتری مورد نظر شما در جستجوی آنلاین چیست؟
- موقعیت جمعیتی چیست و در چه زمانی آنلاین هستند؟
- چگونه محصول یا خدمات خود را از رقبا متمایز می کنید؟
برای
شما بسیار مهم است که به این سوالات پاسخ دهید زیرا آنها در طراحی یک
استراتژی تبلیغ کسب و کار که به افراد بیشتری دسترسی پیدا می کند و تجارت
شما را توسعه می دهد، مفید خواهد بود.
از Google AdWords استفاده کنید
به عنوان یک تجارت کوچک، ظاهرا شما به دنبال ایده های تبلیغاتی آنلاین مقرون به صرفه و دست یافتنی هستید!
چند سال پیش، تبلیغات مشاغل کوچک شامل پخش تبلیغات شما برای مردم به امید جلب توجه بخشی از مخاطبان مورد نظر بود.
آگهی ها در صفحات زرد یا روزنامه های محلی قرار می گرفت و حتی به امید بهترین نتیجه از طریق رادیو پخش می شد.
همه اینها گران بود و برای اکثر مشاغل کوچک مقرون به صرفه نبود.
تبلیغات آنلاین روشی مقرون به صرفه برای برقراری ارتباط با مخاطبان هدف است.
بهترین بخش تبلیغات آنلاین این است که نیازی به نگرانی در مورد از دست دادن مخاطبان خود ندارید.
گزارشات
بصری که به شما در سنجش عملکرد تبلیغات کمک می کند، آن را به ابزاری مناسب
برای آشکار ساختن محصولات و خدمات خود برای جهان تبدیل می کند.
همچنین می توانید تبلیغ کسب و کار خود را در بالای نتایج جستجوی ارگانیک تنظیم کنید، هرگاه کسی اطلاعات مربوطه را به صورت آنلاین جستجو کرد.
شما فقط باید هر بار که بازدیدکننده روی تبلیغ آنلاین شما کلیک می کند، هزینه آن را به موتور جستجو بپردازید.
این بازاریابی جستجوی پولی به عنوان بازاریابی پرداخت به ازای کلیک (PPC) نیز نامیده می شود.
گوگل، معروف ترین موتور جستجوی جهان، محبوب ترین بستر خود را برای تبلیغات Google Ads شما فراهم می کند.
اگر بودجه کسب و کار شما محدود است، چطور؟ ما معتقدیم که با استفاده از این شیوه ها می توانید راهی برای حل آن پیدا کنید:
پیشنهاد کلمات کلیدی با هدف بالا برای تبلیغ کسب و کار:
این بدان معناست که شما فقط تبلیغات را در جستجوی کلمات کلیدی که دارای اهداف تجاری هستند قرار می دهید.
مثال.
فرض کنید شما یک مشاور املاک هستید.
می دانید که مردم به دنبال عبارات خاصی مانند “آپارتمان 2 خوابه در حال حاضر” هستند.
چنین تحقیق ساده ای در مورد کلمات کلیدی به شما کمک می کند تا کلمات کلیدی “نقطه شیرین” را پیدا کنید.
روش های مختلف هدف گذاری برای هدایت بودجه شما:
این شامل تغییراتی است که معمولاً تبلیغات خود را هدف قرار می دهید.
مثال: پارامترهایی را که فقط تبلیغات را در یک جمعیت شناختی خاص به کاربران نشان می دهد ، هدف قرار دهید.
زنان یا افرادی که سطح درآمد بالاتری دارند.
تبلیغات را محدود کنید تا فقط در ساعات فعال کسب و کار شما نمایش داده شوند.
بهبود نمره کیفیت خود:
Google
به هر کلمه کلیدی در حساب AdWords شما نمره کیفیت اختصاص می دهد. وقتی
افراد این کلمات کلیدی را جستجو می کنند، “درجه” بین یک تا ده ارتباط
تبلیغات شما را ارزیابی می کند.
اگر تبلیغات شما مرتبط باشند، امتیاز
بهتری از گوگل دریافت می کنند و با هزینه کمتر برای هر کلیک رتبه بندی
تبلیغات بالاتری دریافت می کنند.
این بدان معناست که مشاغلی که برای
توسعه تبلیغات با کیفیت بالا تلاش می کنند و زمان زیادی را صرف می کنند، با
هزینه کمتری در معرض نمایش قرار می گیرند.
تبلیغات در شبکه های اجتماعی
شبکه
های اجتماعی مورد علاقه مانند فیس بوک ، اینستاگرام ، توییتر به شما امکان
می دهند راه عملی و عملی تری برای تبلیغات کسب و کار کوچک خود ارائه دهید.
بیایید برای مثال فیس بوک را در نظر بگیریم.
حدود
80 درصد آمریکایی ها از فیس بوک استفاده می کنند و بیش از نیمی از ساکنان
ایالات متحده چندین بار در روز از فیس بوک استفاده می کنند!
مطالعه ای که توسط AdEspresso انجام شده است
متوسط هزینه هر کلیک (CPC) تبلیغات فیس بوک تا سال 2016 تقریباً 28 سنت و هزینه هر 1000 نمایش (CPM) 7.19 دلار بود.
در سه ماهه چهارم سال 2017 ، فیس بوک ماهانه 2.2 میلیارد کاربر فعال داشت.
به طور متوسط 1.4 میلیارد کاربر فعال روزانه برای دسامبر 2017. افزایش 14 درصدی نسبت به سال گذشته.
2.13 میلیارد کاربر فعال ماهانه تا 31 دسامبر 2017 ، افزایش 14 درصدی نسبت به سال گذشته.
درآمد تبلیغات تلفن همراه تقریباً 89 revenue از درآمد تبلیغات را برای سه ماهه چهارم سال 2017 نشان می دهد.
6.73 میلیارد دلار هزینه سرمایه برای سال 2017.
حدود 41/71 میلیارد دلار پول نقد و معادل آن و اوراق بهادار قابل فروش.
تعداد 25105 نفر تا 31 دسامبر 2017.
بخش
کوچکی از بودجه تبلیغ کسب و کار ماهانه خود را برای نمایش تبلیغات خود در
شبکه های اجتماعی اختصاص دهید از آنجا که می توانند به شما کمک کنند
تبلیغات خود را بر اساس مشخصات جمعیتی دقیق نشان دهید.
همه این روش ها
به یک نکته مهم خلاصه می شود و آن این است که شما محصولات و خدمات خود را
در سراسر رسانه های دیجیتال و چاپی تبلیغ می کنید، اما چگونه می توانید
هجوم عظیمی از سرب را که پس از آن تولید می شود مدیریت کنید.
شما قطعاً
به یک راه حل CRM احتیاج خواهید داشت که به راحتی با چنین بسترهایی ادغام
شده و درد مدیریت چندین مخاطب از منابع مختلف را تسکین دهد.
مزایای استفاده از راه حل CRM یکپارچه:
استفاده
از راه حل CRM یکپارچه برای صاحبان مشاغل کوچک مفید است زیرا آنها می
توانند نیاز به بارگیری دستی سرنخ های فیس بوک خود و ذخیره آنها در صفحات
گسترده یا هر ابزار دیگر را برطرف کنند.
هنگامی که تبلیغات اصلی تنظیم می شود، CRM به همه مشتریان جدید در زمان واقعی دسترسی پیدا کرده و آنها را مدیریت می کند.
این به کاربران تجاری این امکان را می دهد تا در زمان واقعی در مورد مشتریان جدید اقدام کنند.
هرچه زمان بیشتری برای پیگیری یک سرنخ جدید صرف کنید، بعید است که بعداً مشتری شوند.
مثلا
یک مطالعه مدیریت پاسخ برای سرنخ های ایجاد شده توسط وب نشان داد که اگر
سرنخ در عرض 5 دقیقه پس از ارسال فرم تماس گرفت، شانس واجد شرایط بودن وی
21 برابر بیشتر از سربی است که حدود 30 دقیقه پس از ارسال تماس گرفت.
یک
نرم افزار CRM با استفاده از گزارشات دقیق و قابل توضیح بصری، راهی بی
دردسر برای تأیید علاقه افراد به مشاغل یا خدمات شما ارائه می دهد.
مثلا:وقتی
شخصی روی تبلیغات اصلی شما کلیک می کند و مراحل لازم را انجام می دهد؛ یک
ایمیل خودکار توسط CRM شما ارسال می شود و از آنها می خواهد تا اطلاعات پر
شده توسط آنها را تأیید کنند.
چنین تأیید ثانویه ای برای کسب و کار شما
مفید است زیرا 100 درصد اعتبار داده های اصلی را تضمین می کند. همچنین به
تیم شما کمک می کند تا در آینده برای گفتگو با رهبر آماده شوند.
اگر از
راه حل CRM استفاده می کنید ، مطمئناً هزینه های کمتری را برای سرب ایجاد
می کند زیرا کارایی فرایند فروش شما را امکان پذیر می کند.
زمانی که بتوانید این سرنخ ها را مستقیماً در سیستم CRM خود ببینید، دسترسی به سرنخ های خود آسان تر می شود.
فیس بوک با بسیاری از فروشندگان CRM ادغام می شود ، بنابراین برای شما به عنوان مالک آسان تر می شود که تبلیغات اصلی Facebook را با راه حل CRM مورد نظر خود تنظیم کنید.
نتیجه
این
جنگی است که هر بازاریابی می داند. برد به عوامل مختلفی بستگی دارد که ما
در طول مقاله بررسی کرده ایم. اما با پیشرفت فناوری، تأثیر تبلیغات دیجیتالی نشان خود را بیشتر نمایان می کند. و در حال حاضر این کار را انجام می دهد.
برای
هر مشاغل، مرحله مهم با تبلیغات، ایجاد سرنخ است. صرف نظر از اینکه در چه
مقیاسی عمل می کنید، مدیریت مخاطبین برای شما بسیار مهم است و به شما کمک
می کند پایگاه داده خود را ساده تر کنید، بسیاری از فروشندگان CRM طیف
وسیعی از خدمات و محصولات خود را دارند.
نرم افزار مدیریت ارتباط با
مشتری (CRM) به مشاغل اجازه می دهد تا روابط خود را با مشتریان فعلی و
آینده ایجاد کرده و مدیریت کنند. ادغام این ابزار فروش هوشمند با برنامه
های مختلف باعث می شود که شما به عنوان یک صاحب مشاغل کوچک راحت تر کار
کنید زیرا نیازی به افزایش بودجه برای نصب سایر ابزارهای بهره وری ندارید.
شاید از خود بپرسید که داشتن CRM چگونه در تبلیغات کسب و کار کوچک شما و مدیریت فرایند فروش شما کمک می کند.